Dárkový servis

 

  • Sháníte pro své blízké, obchodní partnery nebo kolegy elegantní nebo originální dárek? Variabilita našich dárkových balení je velmi široká a nabízí nepřeberné množství možností, které jsme schopni přizpůsobit Vašemu přání. Máte-li představu o tom, co byste rádi nabídli jako dárek, neváhejte se na nás obrátit, my Vám připravíme návrh.

 

Darujte víno jako propagační - dárkový předmět


Využijte možnost danou zákonem a darujte víno obchodním partnerům. Uděláte jim radost a sobě reklamu. Snížíte si tak daňový základ a bude Vám vráceno i DPH. Stačí označit tiché víno logem nebo názvem Vaší firmy. Připravíme pro Vás ve spolupráci s naším grafickým studiem variantu, která bude přesně vyhovovat Vašim požadavkům. Náš individuální přístup s variabilní nabídkou vín uzpůsobíme Vašemu přání. Balení vína bude připraveno jako dárek pro Vaše zákazníky.


Proč darovat víno?

  • Víno je skvělým prostředníkem jak spojit Vaši značku, Vaši filosofii, Váš postoj a vyjádřit to něčím tak unikátním, kvalitním a lahodným, jaké víno může být. Zároveň tím potěšíte Vašeho obchodního partnera nebo zaměstnance.
  • Poradíme Vám s výběrem vhodného vína, vytvoříme na něj visačku, samolepku, vlastní etiketu nebo jej vkusně zabalíme do dárkové krabice či tašky. Tiché víno lze odečíst od základu daně z příjmu, kdy si firma může odečíst nákup tichých vín (jako propagační dar) v hodnotě do 500 Kč za láhev bez DPH.


Víno jako reklamní předmět Vám můžeme připravit v těchto formách:

  • - visačka s logotypem Vaší společnosti
  • - samolepka s logem Vaší společnosti na láhvi
  • - vytvoření vlastní etikety
  • - Vaše logo na kartónovém obalu láhve
  • - řešení na míru dle požadavků

 

Námi připravené víno může být na přání zabaleno do různých dárkových balení – tašek, dřevěných krabiček nebo dřevěných kazet podle Vašeho přání.

 

Důvody, proč si vybrat společnost Weinort

  • - více než 10 leté zkušenosti na trhu s vínem
  • - naši klienti jsou z řad prestižních a prvotřídních restaurací, hotelů a gastronomických provozoven
  • - spolupracujeme s marketingovými a reklamními agenturami
  • - osobní vztah z řad našich privátních a firemních klientů
  • - pečlivý výběr vinařství, vína osobně přechutnáváme a za jejich kvalitu ručíme
  • - zaměření na menší neokoukaná vinařství a vinaře, s kterými máme osobní vztah
  • - používaná vína nejsou v nabídce velkoobchodních řetězců ani supermarketů


 

ze sbírky zákona:

 Dne  10.11.2005 vyšla ve Sbírce zákonů č. 441/2005 Sb. novela zákona o dani z příjmu, která umožňuje reklamní předměty (tiché víno – tzn. Sekty, šumivá a perlivá vína jsou z tohoto vyloučena), které jsou opatřeny obchodní firmou poskytovatele tohoto předmětu a jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč bez DPH, účtovat do nákladů.

To  znamená, že je možno předávat víno jako reklamní předmět obdobně jako pera, tužky, kalendáře atd.

Změna se týká § 25 odst. 1) písm. t:

“Za výdaje (náklady) vynaložené k dosažení, zajištění a udržení příjmů pro daňové účely nelze uznat zejména výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dary. Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně.”

Firmy si mohou od 1. ledna 2006 podle novelizovaného zákona odečítat daň z přidané hodnoty (DPH) z tzv. tichých vín (nikoli tedy vín šumivých – sektů) v hodnotě do 500 korun, které použijí jako propagační předměty.

Podmínkou je, že lahev musí být opatřena obchodní značkou nebo ochrannou známkou darujícího, popřípadě názvem propagovaného zboží či služby. Vždy je tedy nutné dodatečné označení lahve darující firmou. Novela dál rozšířila možnosti firem při darování vín.

 Do ceny, která nepřesáhne 500 Kč, se započítávají také náklady spojené s pořízením reklamního předmětu. Jde například o výdaje na dopravu, dotisk vinět, polepení lahví či náklady na dárkové balení.


Jednotlivé ukázky najdete zde.